Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2016 00:13 - Детство
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 632 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Детство къде отиде си ?

Защо изостави ме в тези черни дни ?

Върни се , хвани ме за ръка

и нека да се върнем в онези красиви дни !

Там където бяхме вечно засмени с приятели добри ,

бягащи по зелените ливади .

Там където бяхме малки деца , гонещи през нощите светулки ,

с ръчно измайсторени фенери и свещи

събрани в кръг разказвайки страшни истории.

Къде си детство , къде отмина ти ?

Остаря и ти със мен ,

пое те живота със своите груби длани .

Ласките с които милва те като дете ,

превърнаха се в шамари по лицето .

Само спомените носят малко утеха и усмивка по лицето .

Едно дете лъчезарно и щастлива тича около мен

с широко отворени очички , откриващо света , с усмивка на лице и весело гласче .

Детство мое ти се прероди в моето дете ,

бъди така добро със него както бе със мен !

Нека и то щастливо да порасне за да запази тези мигове и да ги предаде на своето дете  !
Детство мое , здравей отново !
Детство мое , добре дошло !
Автор: Б.Димитров




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348180
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930