Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2017 21:25 - Кървя
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 433 Коментари: 0 Гласове:
1



 Остави ме , със друг си ти сега . 
За мене страдала си ,
със него щастлива си . 
Искаш да ти вярвам , че те е боляло , 
искам да усетиш моята болка отляво .
Не посмя в очите да ме погледнеш , 
когато фаталните думи ти изрече .
Иска ми се да бе един кошмар , 
събуждам се и нищо не с е е случило .
Спомени горят като безкрайна свещ , 
думите ти ножове които още дълбаят в мен . 
Минаха години , 
минаха и си заминаха .
Ти намери друг , 
аз останах сам . 
Ти с него си сега , 
аз мисля си за теб в нощта .
И идва време своя извод да направиш 
и ако можеш отново да ме обориш 
, когато казвам , че за тебе нищо не съм бил . 
Нанесе своя удар , 
гледаш разбитата душа , 
и обръщаш глава . 
"Извинявай" не смей да ми казваш , 
късно е , 
тази дума не може да излекува кървящото сърце . 
Отново бях глупака , 
объркал пътя в любовта .
Отново повярвал в неправилната жена , 
ще ближа раните солени като самотно куче във нощта . 
Автор : Б.Димитров


Тагове:   болка,   стихове,   поезия,   кървя,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 345595
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031