Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2017 23:38 - Море
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 3207 Коментари: 0 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вълните ти докосват ме така , 
като нежна ласка на жена . 
Ти , Море , си мой слушател 
и приятел , който никога не би превърнал се в предател . 
Ту спокойно си , 
ту щуро , 
ту топло , 
ту студено , 
но знам , че място тук винаги ще имам , 
и без тебе не ще ме има . 
Едно море и пясък под краката 
със теб , тъй прекрасна е земята . 
Едно море в България е то прекрасно , 
не те заменям за никой рай по земята . 
И стъпките ми по пясъка , вълните не изтриват 
тук крачех , като бебе и играх си със вълните . 
И спомена не ме напуска , 
и днес пак с вълните ти играя , 
и детското не ме напуща . 
И някой ден с побелелите коси , 
ще седна на твоите скали , 
и заедно със теб , отново ще сме ние .
И нека стареца не те залъгва , 
това е само тялото , очукано от времето , 
но в тази кожена обвивка едно дете царува , 
едно дете , което помниш ти от малко , 
което иска с вълните пак да си играе , 
ала сега тихичко до тебе с усмивка ще седи 
спомняйки си за онези сладки дни .
Царувай ти море , 
царувай и след мен , 
децата ми къпи със нежните вълни , 
направи им спомени добри . 
Автор: Б.Димитров


Тагове:   море,   бойко,   поезия,   димитров,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 349091
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930