Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 20:57 - Смехът отиде си далече
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 373 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 {{Авторско}}
Смехът отиде си далече 
да го върнеш няма вече .
Отивай си и ти със него ,
под ръка със женското си его .
Не ме гледай с поглед насълзен ,
актриса си , ще ти попляскам .
Ролята добре си изигра ,
но накрая ще останеш и ти сама .
Поиска всичко да ти дам ,
подарих ти го без да се замисля.
С приятелите си се разделих , 
че ти ми беше важна , но уви .
Не ме мисли , раните свикнал съм да ближа ,
ще се обърна и тихичко ще си отида .
С наведена глава и увиснала опашка ,
този вълк не ще си тръгне .
Измамницата си ти , 
поемай по пътя на срама .
По пътя видиш ли ме минавай с наведена глава , 
пред този вълк на който срина му живота ти недей се спира .
Фалшиви извинения , сълзи ....
Колко ще ми струва , за ги подмина ?
Сбогом , а не довиждане е днес ,
изгубих своя интерес .
На актьорската ти вечер дойде края 
и паднаха тежките , дебели , непрогледни червените завеси !


Тагове:   отиде,   далече,   смехът,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348378
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930