Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 20:11 - По пътя на сърцето
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Идва време - времето ти свърши !
Любовта дойде - живота ти се прекърши !
Истински чувства - като истина в жълт вестник !
Искрени приятели - малцина не забили нож в гърбът ти !
Роднини с които делите една кръв , ама много разредена !
Света има милиарди души - сам седиш на пейката във парка !
Слънцето пече , а в душата ти вали !
От искрени чувства и истински думи , сърцето ти на части е в гърдите ! 
Ще кажеш , че ми е мъчно бе - а на мен реално е спряло да ми пука !
Казваш ми черноглед , а аз съм просто реалист !
Казваш ми , че светът ми е сив , но той реално е пълен със мечти . 
Вече трудно вярвам в хората , не е както преди !
Не съжалявам за дупките в които падам , защото аз все се изправям и излизам още по - силен !
През цедката минаха много хора и ако си до мен , това означава , че за мен ти си истински човек !
Отделих наглите и лицемерите , 
пратих ги на екскурзия към "майната им " , 
оставих верните близо до сърцето ми ! 
Двадесет и седем години , тухла по тухла строя душевен дворец , който пазя за онази която ключа ще заслужи . 
Много мислиха си , че до него са се добрали , 
когато вярвах им и чувствата по тях пилях си , 
ала шанса пропиляха си и по пътя се изгубиха . 
Пътеката до двореца е дълга ,
до него ще стигне само тази която е истинска ,
само тогава ще бъде истински щастлива !
Никоя не мразя , напротив - бъдете щастливи !
Защо обаче чувам , че съжалявате , 
че грешките разбрали се ,
защо виждам сълзи в очите ви , 
когато виждате , че към сърцето ми пътищата ви затворени са ?
Когато ме наранихте , къде бяхте ? 
Сега не ми пука - айде бегайте !
Моята принцеса е там навън ,
ще я срещна мокра от пролетния дъжд , 
ще я гушна за да я стопля 
и напред ще продължим по пътя хванати ръка за ръка ! 
И там в моя дворец , 
един ден ще бъдем с нея ,
онази истинската , която знае истински да обича ! 
Б. Димитров !


Тагове:   живот,   сърцето,   пътя,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 345416
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031