Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2019 21:47 - Късче егоизъм в една душа самотна
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Късче егоизъм в една душа самотна , щипка спомен в сърце наранено , една супена лъжица сила и всичко ще успееш да постигаш . Малко болка , със сълза попита . Малко самота в много самотни нощи . Търсещ любовта , като орел крилата разперил . Във висините се рея и нищо не може да ме унищожи . Ти ли си следващата ? Ела в прегръдките ми , прегърни ме , докосни ми , нежно целуни , но не казвай никога , че от другите си различна ! Стига думи , чувал съм много от тях , бъди тук и покажи ми , как обичаш ме , че сърцето ми желаеш и обожаваш ! Заслужи си правото да те обичам , заслужи си правото да ти повярвам ! Сърцето си спирам да подарявам , разбери ме ! Искаш да си в живота ми , правилото просто е , бори се и докажи ми го ! Ще получиш любов , но няма да ти дам всичката , която имам бори се да получиш всичко , ако ти харесва как те обичам , бори се да ти дам всичко ! Сега ще си запазя късче любов за мен , защото не ми остана нищо ! Давах и раздавах , на неблагодарни до този момент вярвах , ограбен градях нови дворци и ги разбивах , сега ще запазя една стая за мен защото иначе ще умра ! Не искам да умра ! Не искам да ти давам всичко наведнъж ! Бори се за доверието ми и ще бъдеш най - обичаната ! Не се спирай с това , което давам ти СЕГА ! АЗ ИМАМ ОЩЕ ЛЮБОВ ВЪВ СЕБЕ СИ , БОРИ СЕ ЗА НЕЯ ! Бори се за нея , аз я пази защото е най - цената ! С капки кръв до днес съм я запазил , за да съм тук пред теб ! Обичай ме , бъди до мен и никога не си отивай , ще бъда твой само да го искаш ! Ще бъда този , който дори не си мечтала , че можеш да обичаш , ще ти дам любов , която в живота си не си изпитвала , ще ти дам всичко . Един бедняк , но със сърце богато , което куршума ще поеме вместо теб и няма да те изостави ! Със самота ще се прибора ! Ще те открия там измежду всички , онази която ще обичам и няма да търси жертви ! Ще бъде истинска и с душите човешки няма да си играе ! Б.Димитров /Всяка истинска песен , може да бъде едно вдъхновение . Това се получи и тази вечер / /Лично творчество или невежество /



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 347693
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930