Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2019 23:44 - Не съм от онези силните
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 731 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм от онези силните ,
които след теб ще тръгнат
и да се върнеш на колене ще те молят !
Характера мой ,
това няма да позволи ,
но сърцето може би дълго за теб ще го боли .
И как би знаела сега ,
че за тебе то страда и кърви ?
Всички телефони затворила си за мен
и всички магистрали блокирала си отдавна .
Така и не се постарах да намеря начин
пред теб да застана ,
върни се - да изкрещя !
Но , не това няма от мен да чуеш ,
пазя яростно и капчицата своя егоизъм ,
която ми остана
и тук без тебе в алкохол и цигарен дим ще се давя .
Ще се постарая без теб да продължа
ако не пък "Майната му " през две капки сълзи ще кажа
и отново в мрака ще потъна .
По пътека калдъръмена ще тръгна ,
към нищото поел .
И дъжд студен отново ще се сипе ,
там далече в мрака светкавица проблясваща ,
небето ще озари и гръм земята ще раздвижи !
Там в далечината -
вълк самотен ще извие
и после тишина ,
минута мълчание за една загубена любов ,
която никога не се появи вече !
Б.Димитров



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348220
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930