Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 21:13 - Посветено за едно момиче красиво като кокиче
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 2171 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.10.2011 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Влюбен съм в едно момиче
то красиво е като кокиче
ала сега не иска връзки.

Аз,ще чакам тоз момент
когато тя връзка ще пожелай.

Момиче знаеш ти,че влюбен съм в теб
не го приемай ти кат натиск този стих
просто исках да израза това което чувствам.

Съжалявам,аз че не се виждаме често
ала ти знаеш как стоят нещата.

Опитах аз в конпанията и да вляза
и пак ще пробвам

Проблем си имам аз един
ала кой си няма

Единак съм и не съм свикнал с конпании.
Момиче извини ме за това
живота така ме свикна.

Работя по въпроса.

Знам сега те нямам аз до мен
но си в мислите ми постояно.

Е надявам се някой ден животът да ме събере
с това момиче красиво кат кокиче.

От доста време не съм писал за жена
не съм поет,но се надявам да се хареса.

Любовта приятели е поезия.

Изразяването на чувствата с текст
дава душа на написаното и някакво послание

                          
                                                                                                               Автор:Бойко Димитров


Тагове:   momiche,   kato,   posveteno,   krasivo,   kokiche,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348070
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930