Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2012 22:42 - Котето и магьосника
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 1019 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.08.2012 22:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вървял един магьосник из гората и видял,той котенце умряло....И си казал:
 -Аз,туй котенце умряло,не мога да го оставя така.Ще му върна аз живота!
 Направил магията голяма...ала котенцето даже и опашката не си помръднало...Магьосникът се зачудил.
 -Нима магията остави ме случайно или заклинание неверно аз изрекох?
Котето проговорило:
 -Защо ми връщаш ти живота като тамън аз покоя намерих?
 -Защо говориш ти така?Нима живота не харесваш?
 -Че какво да му харесвам?Този свят разделен е на бедни и богати.Никога никой шанса не ми даде да се реализирам в нещо.Котараците търсили котаци с образувание и опит какво като висше аз нямам нима по-глупав съм от тях?Ако покажат ми как да работя до 3 дена ще съм по добре и от вишист!Бях си беден и от бедността си умрях.От жажда и глад под туй дърво дойдох и отидох на небето!Под песните на разни животинки живота аз оставаих.А ти защо ме върна пак отново?
 -Не знаех аз твоята съдба!Ще ти дам богаство колкото желаеш.
 -Не искам ти аз богаството!Ти на мъртвите недей помага те покоя са намерили помагай ти на живите и страдащите.Хайде върни ми ти смъртта!
 Речено сторено...Магьосника отнел живота на котето и от този момент обикалял той света и помагал на страдащите!

                                                                      От Бойко Димитров





Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 349023
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930