Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2012 19:56 - По пътя на самотата
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
2



 

Поех по пътя с теб не ми провървя

Сам вървя сега,по един път без улично осветление.

Нощта е мрачна от онези нощи без луна

От тези нощи  в който мракът те обгръща

И не виждаш на къде вървиш.

Иска ми се просто да спра някъде там

Макар да не знам къде се намирам просто да спра!

Но живота не трябва да спира заради една раздяла!

Знам аз някой ден ще изгрее слънце над този път по който аз поех

Просто продължавам напред!

Любови много ще премина и белези те в сърцето ще оставят...

Сега събирам аз пърчетата отново

Опитвам да залепя едно сърце което много пъти бе разбито...

След всяка раздяла губя парчета от пъзела които просто остават празноти

Ще продължа надеждата за идващият ден ме държи прав!

Тогава когато слънцето изгрее за мен една жена

ще ме обича истински,ще ме държи в свойте обятия,ще ме топли с целувките си

Ще ме накара отново да почувствам,аз щастие в своите дни!

.........



Тагове:   пътя,   самотата,   стихчетата,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 345456
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031