Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2012 22:07 - Приятелство
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 1209 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2012 22:18


 

Пиша това за една добра приятелка и то много добра...
Това е връщане в спомените....
За първи път правя нещо такова и се надявам да ти хареса.
Запознахме се в училище,правихме много неща заедно и мисля,че винаги ни е било добре.
Винаги обичах да седя до теб,да си прекарвам времето със теб да излизаме заедно и т.н.
Мога да кажа много неща,но има и някои за които просто трябва да си замълча.
В училище бяхме луди глави,но се забавлявахме до край.
Возех  те с една ръчна количка беше много гот.
Когато имах нужда от теб винаги ми помагаше.
Ходехме и се прибирахме заедно от училище.
Обичах много да  те снимам.
Излизахме в парка с кучетата ми които много те обичаха както мен самия.
Ходихме с големият до реката когато беше топло и го пусках да търчи а ние сядахме на онази скаличка пред брегът и си говорихме или на бетоният стълб...
Спомняш ли си?
А когато се заеграехме със зверчето ни мокрише целите ;д
Ходехме в горичката до язовира и един път се чудехме по коя пътечка да поемем и аз ти казах да хвърляме ези тора и май езито спечели.
За жалост след завършването ни имахме период от 2 години горе долу в които не подържахме връзка....казвам жалко защото не съм знаел,какво изпускам.
Когато се виждах с нашият общ  приятел винаги го питах дали те е виждал,как си,как върви при теб и винаги съм предавал да ти праща поздрави.
Същото ставаше и когато се срещах с майка ти...
Да имахме голям период в който не подържахме връзка,но нито за мин не съм спирал да мисля за теб,дори и да не ти се вярва.
Ето,че сега отново подържаме връзка и приятелските чувства са същите...дори бих се усмилил да кажа ,че са по силни никога не сме били толкова близки колкото сме сега.
Правиш ме щастлив и си с мен винаги когато ми е тежко и не само споделяш с мен добри и лоши дни...истинска приятелка.
Колкото и да напиша ще е малко,но колкото и да напиша ще е от сърце.
Едно сърце което реши да сподели някои неща а други да запази в себе си защото така смята за нужно но знай,че винаги ще си те обичам!
Не искам да те губя приятелко прекрасна.
Това е написано за едно момиче със име на звезда....
Да за теб е мисля,че вече се досети....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 345370
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031