Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 18:05 - Какво се случи?
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 1015 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.02.2013 18:07


 Какво се случи?
Защо една голяма любов градена 4 години бе разбира на парченца в рамките на няколко мижави дни?
Вече мина много време от нашата раздяла а аз не спирам да страдам и да се питам как да ппродължа живота си без теб...
Само с теб виждах щаститото в своите дни сега коя ще те замени....
Имам приятели адцки добри които адцки много обичам,които ми помагат да преодолявам болката,които не ме оставят сам и ме забавляват и ми помагат винаги...
Но вечер съм сам,вечер съм сянка затворена между 4 стени.
Разрушавам се заради теб,всяка вечер.
Казват ми,че не заслужаваш да мисля за теб,че си ми донесла само болка....но аз продължавам да страдам и като те няма.
Всичко свърши,а още не мога да го приема...
НЕ не съм съгласен с тоя край,но щом така решила си върви....
Каквото и да стане няма да се връна при теб от единият мъжки егоизъм поне той остана
ако ще цял живот сам да остана със болката си да живея няма да се върна.
Но кажи ми ти дали боли те за мен?
Както мен ме боли.
Кажи ми ти!
Мислиш ли за мен?
Както аз мисля за теб!
Кажи ми ти!
Спомняш ли си моменти с мен?
Както аз си спомням!
Всяка една балада ми напомня за теб и една разпиляна любов!
Точно това стана разпиляхме нещо красиво!
Е стига толкоз откровения!
Това ще стигне до теб зная!
Замисли се поне и не прави трази грешка повече в живота си вземи си поука и не позволявай следващата ти любов да бъде отнета.
Мен ме изгуби,но знам че друг ще си намериш рано или късно.
:)

Автор:Бойко Димитров



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348189
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930