Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2016 23:01 - Вълка и луната
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 4196 Коментари: 0 Гласове:
0



 Вълкът самотен във гората 
с гордо вдигната глава и наранено сърце обикаля 
в опит да намери една вълчица , 
погрешно стъпва накриво .
Спъва се , пада и се изправя , 
наранен до болка очи присвива ,
но болката да издаде ,
няма да го види никой !
Сърце едно , в гърдите тупка ,
наранено тихичко ридае с кървави сълзи .
Хайде покажи се ти луничке ,
моя приятелка и утеха във нощта , 
стопли моята душа !
Сред този сняг и таз гора , 
две сълзи в очите леко , плахо се подават 
и търкулват се по вълчето , наранено лице !
Хайде лоничке , не ме изоставяй и ти тази нощ , 
утеха в теб аз намирам .
До ръба на скалата , застанал съм сега .
Поглеждам пак в празнотата , в бездната дълбока 
чува се гласа на лукавия , да ме вика !
"Ела скочи , любовта я няма , ти не си за този свят !
При мен ще намериш вечността ! Ела !!! Скочи!!!
Но , не лукави , аз не съм страхливец !
Чакам аз луничката , моята любима !
Тя никога , няма да ме изостави !
Една луна , в небето се показа , 
с алени лъчи вълка погалва .
Сълзи в очите му блестят , но да ги видиш 
не ще успееш !
Вълкът със горно вдигната глава 
и със страшен рев от болка 
всичко живо около себе си прогонва !
На луната , той говори , една единствена любима ,
която никога не го изоставя .
Болката си от сърцето той извиква , 
а тя го гледа от високо и го милва със своите лъчи !
Сълзите от очите тихичко се сипят и в снега замръзват ,
вълчи сълзи като кристали бляскат , 
във снега сега се сливат . 
Ще мине и тази нощ , ще мине и тоз живот !
Но вълка да се предаде ти няма да го видиш !
Любов ще проси , за нея ще се бори , 
обърнат ли му гръб не ще нахалства , опашка не ще свие .
В студената зимна нощ , един ранен вълк обикаля и с луната разговаря !


Тагове:   Луна,   вълк,   бойко,   поезия,   димитров,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 345456
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031