Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2016 19:39 - Върви , щом решила си така
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2016 19:41


image
Къде отиваш сега ?

Върни се , има още не изпочупени неща !

Не протягай ръце към сърцето ми , отдавна вече го разби .

Даваше ти цялата си любов ,

но това не бе достатъчно за теб .

Казваш ми , че виновен съм сега ,

че потъна нашата любов .

Виновен за това , че прощавах !

Виновно е сърцето , че те обичаше !

Виновна е душата , че те желаеше !

Казваш , че любовта ми те задушава ,

И от мен далече вече искаш да си ти .

Щом така решила си – Върви !

Затвори вратата , изгаси луната и ме остави сам във тишината !

Не спирай и за миг , тръгнеш ли веднъж !

Не знам , колко ще мога да издържа ,

сълзите в себе си да крия .

Виковете на сърцето да премълчавам ,

вулкан от болка и страдание на път е да изригне .

Върви !

Нали това желаеш !

Тръшни вратата безмилостно зад гърбът си !

Пускам те на свобода !

Чудовището , което те измъчи в мрака ще се скрие !

Във вълк свиреп ще се превърне !

И в гората необятна ще завие !

Върви !

Отивай си в нощта !

Да те виждам повече не искам !

 

Виждам навела си глава .

Очите навлажнени са сега.

С наведена глава излезе ,

и повече не те видях.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348643
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930