Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2016 20:54 - Самота
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
1



 О тъжна самота ,
тъжно ли ти бе за мен ?
За малко ме изпусна от студената си прегръдка ,
но дойде и ме притисна отново .
О ти сладка Самота , 
винаги готова да ме приеме , 
винаги готова да ме изслуша ,
защо не поемеш и ти далеч ?
По пътя остави ме да вървя , 
свикнал съм , 
дали така ще продължа , или някъде ще отбия ?
О , болезнена Самота , 
аз знам до мен ще си , 
ти която носиш болка , 
докосваш студено , 
но винаги до мен ! 
Ех , моя единствена Самота , 
отново се завърнах !
И вълка щастлив за миг , 
връща се във своето кралство ,
где бури студени вият , 
и клоните превиват !
Усетил за миг радостта , 
прибира се със сладкия си спомен ,
воя див чака още гората , 
но няма да е тази нощ ,
сега не е готов ,
сега няма как , 
първо трябва да преспи 
немирното сърце . 
Със приказка , която той научи на изуст :
Имало едно време ,
един самотен вълк ,
обикаляш тез земи , 
с едно плачещо сърце , 
което слуша тази приказка сега . 
Сърце остана ти само ,
по - добре по бързо го приеми , 
нови години в тъмнина ,
нова роза гаснеща в лъч светлина . 
Когато последното листо падне , 
когато тя увехне , 
когато на пепел се превърне , 
тогава няма и нас да ни има вече !
Една роза умираща с годините , 
едно сърце смирено чакащо смъртта . 
Звяр във черния дворец ,
седнал на своя трон 
ще чака последния си стон !

Бойко Димитров


Тагове:   болка,   самота,   нещастие,   тъга,   поезия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348276
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930