Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2016 20:22 - Гарван
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Опитвам се да се застоя , 
но все по трудно е това . 
Разстоянието , което не беше проблем , 
оказа се проблем . 
Щяхме да се борим , 
ала до няколко часа борбата свърши . 
Прибързахме , 
може би така . 
Поемам цялата вина , 
че се отдалечих , 
нараняван много , 
вече малко ми трябва да избягам . 
Като наплашено псе , 
опитващо се да се довери , 
и когато опиташ да го погалиш повторно бяга на страни . 
Ако искаш ме разбери , 
ако искам ме вини ,
приемам всичко . 
Слънчевия ден , 
който ти предизвика отдавна вече го няма . 
Мрака все всели пак , 
обзе отново душата ми . 
Поемам отново сам по пътя ,
замислен с наведена глава , 
нарамил якенцето прокъсано на рамо . 
Дъжда се сипе , 
скрива сълзите , 
слива се с тях и поема ги калта . 
Минах през много градове , 
видях много влюбени , 
усетих много болка . 
Всичко свърши , 
отиде си като летния сезон . 
Като птица отлитаща на юг към нови хоризонти !
Черен гарван съм сега , 
застоял се в мрака . 
По гробищата обикалящ , 
търсещ своята душа !

Бойко Димитров



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348197
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930