Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2016 14:47 - Изход
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
0



image
 Мислих , че да те забравя ще е моето спасение , 
мислих , че болката ще приключи , 
ще се появи усмивка , 
но уви , това не се случи . 
Забравих миговете наши , 
забравих аромата ти 
и вкусът на устните ти . 
Забравих допира на тялото ти , 
топлите ти ръце и първата целувка . 
Сега нямам дори и спомени с който да живея , 
спомени , които да ми напомнят , че някога съм бил обичан . 
Казаха ми , че за продължа напред трябва да забравя , 
аз забравих , но дали продължих . 
Защо се чувствам като забравен ?
Защо чувствам толкова зловеща самота ?
Сърцето замлъкна , 
не чувам неговия плач ,
не усещам неговата болка , 
не усещам да е живо . . . 
За малко случи се , 
да се влюби , 
но нещата не се получиха , 
от този момент то умря на цяло . 
Дали не се случи това , 
да загуби последната надежда ?
Дните изпълниха се с мрак 
и като , че ли вече нищо не ме интересува . . . 
Дали бих желал да усещам болката от любовта отново ?
Дали бих искал да върна болката от загубата ти ?
Да!
Тогава макар и умиращ , се чувствах жив , 
усещах сърцето как бие , 
чувах го как плаче , 
сега къде е то ? 
Не ми ли стига самотата , 
че и то самичък ме остави , 
изгуби се , 
не каза дори и "Сбогом"!
Какво чувствам ?
С кого да споделя ,
след като изгубих вяра във света . . .
Иска ми се , 
просто да пророня сълза , 
за да знам , че вътре в мен 
все още живее едно страдащо сърце , 
но тя така и не пада . 
Забравил какво е да бъда обичан , 
замръзвам под уличната лампа , 
едничката светлина , която ми остана . 
Чудя се , кой ден и тя ще изчезне 
и мрака ще ме обземе напълно .
Милиони нощни създания , 
точат лиги над моята душа , 
обикалят таз улична лампа , 
чакайки мига в който тя ще изгори , 
и мрака ще ме погълне .
Едно плачещо дете е душата ми , 
страхуващо се от тъмнината . 
Коя ще го успокои ?
То ще чакам там , 
под уличната лампа , 
друг изход не му остава .
Автор:
 Бойко Димитров



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348472
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930