Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2017 21:41 - Къде изчезна всичко
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някъде изгрева ме чака , 
спотайвайки се зад висок планински връх . 
Някъде надеждата се лута , 
объркана от лъжи и болка .
По този път , по който тръгнах 
невъзможно е връщане назад . 
И колкото и сив да изглежда хоризонта , 
крача със колебливи крачки през минното поле . 
Грешка след грешка и сърцето ми изстива ,
затрупано от своите грехове . 
Живота превръща се във снимка ,
в която заобиколен съм от хора които ме обичат 
и в един ужасен миг , 
един по един те изчезват . 
Не ми остана много за което да се боря , 
едно унищожено , но добро сърце 
и една душа която иска да избяга . 
Ден след ден всяка минута ме убива , 
забравата на хората със пръста ме слива , 
хората , които врекоха се , че няма да ме оставят .
Къде отидоха всички ?
Къде отидоха цветята и жужащите пчелички ?
Къде отидоха птиците и прекрасните им песни ?
В кошмар ли съм или на яве ?
Любовта идва и си отива , 
но чувал бях , че приятелката обич била до гроб . . .
Дълбоко почвам вече в това да се съмнявам 
и чудя се на кое да вярвам . . .
И иска ми се приятелството отново да е тук , 
но не чувам вече прекрасният му звук . 
И да знам всеки пораства 
и живота го подхваща , 
но в един тежък момент 
за бедният човек 
сърцето му плаче със кървави сълзи , 
че обвито е във своята самота 
и забравено е от хората покорили неговата висота .
И няма ги вече приятелите , 
и няма я вече любовта , 
и птиците отлетяха надалеч 
а цветята увехнаха превръщайки се в прах .
Бойко Димитров


Тагове:   мъка,   болка,   самота,   тъга,   Всичко,   Къде,   изчезна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348062
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930