Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2018 19:36 - Кръстопът
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Поех по пътя , по който вървеше и ти .

Помислих , че лутането по прашните пътища свърши , 
защото повярвах на нежни думи и ласки . 
Но истината е една , човешкия живот не е права линия , 
не е еднопосочна магистрала , към по - добрия свят или по - лошия !
Още имам да вървя и това не е никак даже края (дай , Боже),
ще изграждам и ще го руша .
Ще летя и ще падам !
Ще строя дворци заради любима , 
после ще ги сривам докато не намеря мястото си , 
във безкрайната вселена !
Докато не намеря пътя , който да ме отведе към моята мечта!
Така се случи и сега и докато вървяхме заедно ръка за ръка , 
се случи , да се пуснем и на кръстопътя останах сам .
Виждам пейка под дърво , 
ще седна малко за да си почина . 
Нека леко се опомня от шамара ,
нека сърцето да утеша 
за да мога разума да съсредоточа . 
Идва една нова посока , 
коя да е тя ?
Всеки път , който минах през живота си бе мой избор !
Получавах съветите на семейството си и приятелите си ,
но пътя на живота си избирам сам и дори да се озова на следващия кръстопът със ранени ходила , 
аз ще помня всяка болка , която ме е изградила през годините , и която ме е направила по - силен в момента , в който съм искал да се откажа и да не продължа !
Седнал под дървото , чакам да видя какво ще решиш 
и дали този път кръстопътя ще ме посрещне с любима или ще ме види отново сам !
Ще почакам , ще почина и след това ако не дойдеш ще замина и всеки ще си поеме своя път в живота . 
Живота е пълен с кръстопътища ,
и всеки нов път е ново изпитание , 
което ще ти донесе добро или лошо , 
но най - вече нова сила , ако се справиш с това което е подготвила съдбата ти . 
Ти сам избираш да останеш на място скован от страх 
или да продължиш към своята мечта , която те чака там и която трябва да се бориш за да постигнеш !
От какво те е страх , 
болката преболява , 
щастието отминава , 
любовта е кратка , 
човешкия ти живот е само миг , 
миг който ще изживееш напълно или отчаян от провалите ще проклинаш живота си седейки на едно място и страхувайки се да продължиш !
Аз реших да продължа !
Но преди това ще те почакам ,
не защото се страхувам , 
а защото все още ти вярвам !
Не дойдеш ли , ще продължа сам и толкоз !
Каквото било - било !
Б.Димитров


Тагове:   живот,   избор,   кръстопът,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348914
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930