Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2018 22:26 - Къде отиваш
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 531 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Къде отиваш ?
Не виждаш ли , че след тебе гасна ? 
Светът ми ти преобърна 
и във сив го превърна !
Казваше ми , че няма да се разделим , 
а сам крача във своите мрачни дни ! 
Къде си ти сега , 
когато денят ми в мрак се превърна ? 
Къде си ти сега , 
когато без теб , един живот своя път изгуби !
Забрави ли нашите щастливи дни , 
които ти и аз бяхме слети във прегръдката една ? 
Забрави ли морето как пееше със своите вълни 
в нощта когато на моста прегърнати танцувахме ? 
Две ръце слети във една 
с преплетени пръсти , 
които дори не искаха да чуват , че някога ще се разделят , 
сега са сами и толкова студени !
Къде си ти сега , 
когато тъня в пустота ? 
Ти спомняш ли си за нас 
или всичко отиде във бездънната яма на забрава ?
Сърцето ти обича ли го 
или още иска при мене да се върнеш ?
Ръцете ти простиха ли ти , 
че от моите ги раздели ? 
Устните горят ли да се допрат до моите , 
след като бяха неразделни ? 
Успя ли да залъжеш себе си , 
че така е по - добре ? 
А сърцето , и него ли излъга ?
Къде отиваш ти ? 
Върни се тук !
Моя свят без теб ще изгори 
и с пепелта може би ще се освободи , 
една душа дива непокорна , 
която още иска да обича ...
Една душа , която още иска да живее , 
но не сама сред четири студени стени ! 
Не чуваш ли , 
викам те да се върнеш , 
прощавам ти - само се върни ! 
Защо мълчиш ? 
Любуваш ли се или с наведена глава по пътя си ще продължиш ? 
Тихо , недоловимо почти от устните ти се изплъзва едно 
"извинявай " , 
мислиш си , че това може би ще ме утеши ? 
Върви си !
Права си ! 
Все някога всичко си отива , 
все някога всеки спира да съществува ! 
Върви си ! 
Там във бъдещето , ме чака по - голяма любов ! 
Върви си ти казвам ! 
Там в бъдещето ме чака по - добър живот ! 
Изборът направи го сама , 
но един ден да не плачеш ти пред моята врата ? 
Помисли си , 
имаш още малко време !
Утре може да срещна онази , 
която с любовта си да помилва сърцето , 
което тебе ще забрави ! 
Утре да не плачеш ти , 
когато друга с ласките си ме гали ?
Утре да не страдаш ти , 
защото знаеш как добре със нея се държа ? 
Държах се по - същия начин и със теб нали ?
Двоумиш се дали не сгреши 
и знаеш , че ако е така колко много ще те заболи !
Върви си , не го мисли !
На друга любовта си ще даря , 
на друга като слънце на лицето усмивка ще запаля !
На друга ще галя косите 
и ще летим към звездите ! 
Със друга на пясъка ще танцуваме , 
обгърнати от ласките на едно море което за нас ще пее !
Друга ще галя докато до мен заспива 
и в очите и загледан ще се унасям !
Друга до мене като коте ще заспива , 
а сутрин изгревът на две прекрасни очи 
със жажда вперил поглед ще съзирам !
Доволна ли си от твоя избор ?
Защото аз съм ! 
Б.Димитров



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348236
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930