Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2019 11:12 - Любов една имам си аз
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 542 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любов една имам си аз ,

която ме прави щастлив

всеки миг и час !

 

Любов една до мене стои

и не искам никой

 и нищо със нея да ме раздели !

 

Обичам те мило ,

не мога без теб ,

за тебе живея ,

без теб съм сянка в тъмнината ,

ненужна , невидима , като призрак бродеща .

 

За мен животът ,

това си ти

и нека всеки ден започва

със допирът ти !

 

Това съм аз ,

твоят любим ,

чувствителен и обичащ само теб !

 

Игричките сутрин ,

закуската , кафето ,

тези роли май отдавна сме ги разпределили

и заедно така май свикнахме ,

че всичко това не би било тъй сладко

ако един до друг не сме !

 

Заповядай чаша кафе , любима !

Заповядай , закуската любими !

 

Обичам те , за ръката те държа

и не искам да те пускам !

Обичам те ,

остани си вкъщи днеска ,

всички телефони изключи

и нека да забравим ,

за работа , за ангажименти ,

нека си дадем този ден за нас !

 

Не го мисли ,

какво ще се случи след това !

Искам те тук до мен ,

без теб този дом е така студен ,

като и когато мен ме няма ,

знаеш ,

че изпитваш същото !

 

Б.Димитров




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Чудесно е- браво!
26.04.2020 11:02
Чудесно е- браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 348743
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930