Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2019 22:15 - ПИСМО БЕЗ ПОЛУЧАТЕЛ
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В студено време дойде в живота ми ,
не вярвах че си една реалност ,
а после без да се усетя се влюбих .
С теб осъзнах ,
че не бях обичал истински до този момент ,
че не бях изпитвал страст докато не докоснах тялото ти !
Ти бе първата , която запознах с най - важните хора за себе си ,
родителите ми !
Спомняш ли си това ?
Спомняш ли си нашата вечер ?
Не говорим тук за секс за който половината ще се сетят ,
ти знаеш какво се случи нали ?
Ти знаеш две тела как не можеха да се разделят ,
ти знаеш едни устни , които като залепени не можеха едни от други да се отлепят .
Ти знаеш как пред нашите притеснена ,
като струна трептеше ,
ти помниш една ръка , която твоята нежно хвана
и спокойна беше .
Ти помниш , знам добре как те запознах с най - добрите си приятели ,
седяхме по двойки едни срещу други .
Ти помниш знам добре !
Ти помниш още как силно ме прегръща ,
преди да тръгнеш и почти не можех да дишам !
След това повярвах , че намерих моето момиче
и следващия рожден ден ще прекарам с теб и близките си хора .
Имам рожден ден днес !
Имам рожден ден , но теб те няма ,
нямаше те и във всичките ми 28 такива дни .
И молих се днес изненадващо да се появиш ,
въпреки , че си отиде бързо тъй както и дойде !
И помня още сладкият ти глас ,
който топлеше душата
и носеше усмивка , която всички близки правеше щастливи .
Но този спомен днес ,
донесе две топли , искрени и чисти мъжки сълзи ,
за онази която днес трябва да разплаче очите ми ,
но не от болка от една несбъдната мечта ,
а от щастие !
Ти помниш ли как плачеше от щастие в прегръдката ми ,
като усети любовта ми ?
Забрави ли това , че днес те няма тук ?
Аз мога друга да намеря ,
но молех се да премислиш и отново в прегръдката си да ме притиснеш .
И пиша стихове идващи право от сърцето ,
уцелвам хора право във сърцето ,
но теб не те уцелвам , защото ти дори няма да го видиш !
Като писмо без автор и получател ,
като листо самотно от вятъра повято
и този стих ще лети без получател .
Лично творчество !
Б.Димитров




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 349283
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930