Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 19:00 - Не ми се пише , не ми се мисли вече
Автор: stihchetata Категория: Поезия   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не ми се пише , 
не ми се мисли вече , 
нови стихове , в мрак обвити .
За една , за втора , 
мислих , но пак в руйни потъвам .
Доброто сърце , в гроб ще заровя , 
и душата в неговия ковчег ще затворя .
За какво са ми ?
Неоценени , чувства , 
неоценени сълзи в пръста потъват . 
Неоценена болка , 
като камбанен звън в тялото отеква . 
Всяка минава , 
и в вярност се врича , 
когато душата прероди се , 
когато сърцето съживи се , 
когато на седмото небе те вдигне , 
от там те пуска 
падението ти вече не е нейна грижа , 
раните отново ще лекувам сам . 
Дано щастливи да са те , 
тези , които поиграха си , 
с разбитата душа . 
На , никой злото не жела , 
виновен съм , че се доверявам , 
виновен , че в доброто още вярвам . 
И нека виновен да загина , 
на всички и за всичко .
Свикнал с наведена глава да крача , 
себе си да тъпча , 
от щастието да бягам , 
със самотата да се разкарвам ,
хванати ръка за ръка , 
в здрава връзка , 
една е тя , 
която нивга не ще ме предаде , 
която до мен ще седне , 
ще ме изслуша ,
никога не ще ми възрази ,
никога не ще ме предаде , 
една е тя , 
и тя е Самотата .

Бойко Димитров ~



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stihchetata
Категория: Поезия
Прочетен: 349254
Постинги: 216
Коментари: 31
Гласове: 935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930